• header_01.JPG

62-700 Turek ul. Słodków 21

tel. 63 2207632

fax. 63 2784533

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

W dniach 4-5 czerwca odbyła się wycieczka do Karpacza, w której udział wzięli uczniowie klas V-VII. W pierwszym dniu odbył się pieszy sprawdzian dla wszystkich uczestników, ponieważ po przyjeździe na miejsce, niemal od razu wybraliśmy się w góry z miejscowym przewodnikiem. Dotarliśmy do schroniska Samotnia w Kotle Małego Stawu, a stamtąd wyżej do schroniska Strzecha Akademicka – uznanego za jeden z najpiękniejszych w Polsce. Gdy wróciliśmy do hotelu byliśmy naprawdę zmęczeni. Na drugi dzień, zaraz po śniadaniu, pojechaliśmy do pobliskich Kowar i zwiedziliśmy Park Miniatur i Zabytków Dolnego Śląska. Zaliczyliśmy również przejażdżkę kolejką po Karpaczu. Natomiast w drodze powrotnej zrobiliśmy krótki spacer po rynku w Jeleniej Górze, a także wstąpiliśmy do Huty Szkła Julia w Piechowicach. A potem czekał nas już szczęśliwy powrót do domu J